Wednesday 25 July 2012

Love Standards

Assalamualaikum warahmatullah.

Hello hensem,cantik,gay dan lesbian semua. selamat berpuasa hendaknya. aku dok duduk2 termenung saja, semasa berada di aras pemikiran fantasi aku yang paling tinggi tadi , tiba-tiba aku tersentak dengan satu mesej dari sahabat aku masa belajar dekat unibersiti dulu. dia bertanyakan pada aku, apa itu "Love Standards". jadah mana aku tau, aku dengan segala malasnya jawap Standard cinta la.

Tapi hakikatnya dalam pikiran aku yang suka berfantasi, Love Standards is stand for, cinta berdasarkan darjat atau level. ok sini aku kasi GAMBARan tentang apa yang aku fikir.

apa korang fikir perempuan macam ni :-


Nak ke dengan lelaki macam ni ?? :-

(lelaki bermata sepet)

Atau pun :-

(gitaris jalanan)

Atau pun :-

(si kacak yg hilang pertimbangan)

Atau pun :-

(lelaki yang pheww pheww)

see.. korang fikir perempuan macam tu nak ke dengan golongan2 lelaki di atas. aku rasa kalau aku fikir dari segi Love Standards yang ada dalam pemikiran aku perempuan gitu mahukan lelaki seperti begini :-

(berkasut dan ada dua spek mata)

Atau pula :-

(lelaki yg tampak seperti ahli politik)

Dan last yang aku paling rasa perempuan macam di atas tadi mahukan, adalah lelaki yang gini :-

(lelaki yg berpakaian kemas dan ada BMW)


kehkehkeh, itu la definasi Love Standards yang terpancul dari minda aku sebenarnya. tak tau la aku dari daya pemikiran korang-korang yang berilmu pula macam mana. aku ni kurang sikit ilmunya. itu sahaja yang ingin aku kongsikan setekat ini. kbai, dan selamat berbuka semua...



p/s :- gambar yang di gunakan adalah gambar hiasan semata-mata, harap maaf dan mohon sabar...




di biawakkan oleh :- Syakir

1 comment: