Thursday 13 September 2012

Henshin

aku tahu dulu aku pernah bersalah,
aku tahu dulu aku pernah melukai,
aku tahu dulu aku puncanya.

lepas dari detik hitam itu,
aku mula 'henshin',
henshin maksudnya berubah/bertukar dalam masked rider.

kini aku tak mengharapkan apa apa,
kerna aku sedang membina diri ini,
ku mahu rohaniku menjadi muslim yang sejati,
ku mahu emosiku dapat dikawal,
ku mahu materialku cukup untuk 'kita' nanti,

andai suatu hari nanti kau masih belum berpunya,
nescaya kau akan ku lamar mengikut cara agama kita,
aku tak janjikan apa apa,
tapi ini RANCANGANku.

maaf,aku juga manusia,
kadang kadang ada rasa cinta rindu dan sayang,
ini fitrah,
aku tak dapat menghalangnya.

mungkin aku akan siap bina diri bila aku dah jadi macam bro dalam gambar ni.keh3



dibiawakkan oleh : abiang SPARK

No comments:

Post a Comment